Zoek
Filters
Close

Algemene voorwaarden

BETALEN
Betaalinformatie
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling verzonden. 
Betaalmogelijkheden die wij accepteren:
• iDEAL

Veilig Betalen
Een groot deel van onze betalingen worden afgehandeld door onze Payment Service Provider:SISOW. Het gaat hier om betalingen via iDEAL. Dit zijn betalingen binnen uw eigen internet bankomgeving, betalen met deze betaaloptie is veilig en vertrouwd.

iDEAL
iDEAL is een handig betaalmiddel. Met iDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Bij het afrekenen van de bestelling kiest u voor de optie iDEAL, waarna u uw bank kunt selecteren. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. 
Levertijd. Bestellingen worden uiteraard zo snel als mogelijk verzonden. De levertijd bedraagt rond de 2 à 3 erkdagen (na ontvangst van betaling) tenzij anders aangegeven. johns.nl streeft ernaar om altijd binnen deze leverperiode te leveren. Echter geldt deze leverperiode als indicatie en niet als zogeheten 'fatale termijn'. U kunt dus geen rechten ontlenen aan de gestelde levertijd. Mocht een bestelling niet op voorraad zijn dan ontvangt u hierover een e-mail.

VERZENDEN EN VERZENDKOSTEN
Hieronder volgt uitgebreide informatie over verzendkosten en het verzenden van bestellingen bij johns.nl
Verzendkosten in binnen- en buitenland
Verzendkosten binnen Nederland
Voor verzendingen binnen Nederland, houden wij de volgende tarieven aan:
• Bij bezorging binnen Nederland € 6,95 verzendkosten 
• Bij bestellingen vanaf € 50,00 rekenen wij Géén verzendkosten
Verzendkosten België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden
Bij verzendingen naar België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden rekenen wij € 7,50 verzendkosten.

 

Verzenden na vooruitbetaling via iDEAL

Bij johns.nl kunt u betalen met iDEAL. Betalen met iDEAL kan snel en gemakkelijk binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving. Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij uw bank kunt u betalen via iDEAL. Uw betaling wordt direct verwerkt waarna johns.nl snel over kan gaan tot verzending.

LEVERINGSVOORWAARDEN
• Wij leveren alleen na goedkeuring van betalingen via iDEAL.
• Na ontvangst van uw betaling, ontvangt u de bestelling binnen 2 à 3 werkdagen.
• Onze bestellingen worden afgeleverd via TNT pakketservice of via TNT post .
• Wij berichten u zo snel mogelijk wanneer het door u bestelde product niet op voorraad is of wanneer de levertijd meer dan 2 à 3 werkdagen bedraagt.
• Indien de gestelde levertijd niet gehaald wordt, kunt u johns.nl hiervoor niet aansprakelijk stellen.

Heeft u vragen over uw bestelling?
Stuur dan een e-mail naar: klantenservice@johns.nl of neem contact op met onze klantenservice.
RUILEN EN RETOUR
Omruilservice
Niet tevreden met uw aankoop? Geen probleem, u kunt het artikel binnen 14 kalenderdagen retourneren of omruilen.
Ruilen of retourneren
Bij online aankopen heeft u recht op herroeping. Gedurende 14 kalenderdagen mag u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het bestelde product. Om die reden kunt u bij ons binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling, een artikel retour sturen of ruilen voor een ander product. Op deze pagina leest u meer over Herroepingsrecht.
Om een product te retourneren of ruilen, stuurt u een e-mail naar klantenservice@johns.nl waarin u aangeeft dat u het product wilt retourneren/ruilen. Het product ruilen? Geef in de e-mail aan welk product u graag wilt ontvangen. Vergeet ook niet uw bank- of gironummer te vermelden. John’s Men & Women stuurt u een bevestiging per e-mail waarna u het product kunt versturen naar:

John’s Men & Women
Kanaalstraat 12
4388 BM Oost-Souburg
Het te crediteren bedrag zal binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening.
Kosten retourneren/ruilen
Wanneer u besluit het artikel binnen 14 kalenderdagen te retourneren, komen de kosten voor het verzenden voor uw rekening. Gemaakte verzendkosten vallen namelijk niet onder het herroepingsrecht en zullen dan ook niet worden terugbetaald. Uitzondering op deze regel zijn producten die bij ontvangst beschadigd zijn of verkeerd geleverde artikelen. Als u een product wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, hoeft u over deze laatste zending geen verzendkosten te betalen.
Wanneer u een product retourneert, dient u deze voldoende gefrankeerd te versturen. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde pakketten worden niet geaccepteerd.

Retourzendingen
Voor retourzendingen houden wij de volgende punten aan:
• Indien u een product retour stuurt, dient een kopie van uw factuur mee te sturen.
• Het product dient voorzien te zijn van aangehecht prijskaartje.
• Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren.
• Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar ons opgestuurd worden, zullen niet door ons worden geaccepteerd.

Herroepingsrecht
Consumenten hebben het recht op herroeping bij levering van diensten resp. verkoop op afstand. Toch merken wij bij johns.nl dat er verwarring kan ontstaan over de rechten die u als consument heeft. Hieronder geven wij u daarom een uitleg van het herroepingsrecht.
Herroepingsrecht bij levering van diensten resp. verkoop op afstand
1. Bij levering van diensten resp. verkoop op afstand heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien (14) kalenderdagen, ingaande op de dag na ontvangst van het bestelde product.
2. Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Uitleg herroepingsrecht
Tijdens de 14 kalenderdagen bedenktijd heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u het geleverde product ook zal mogen uitpakken en zo nodig bekijken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken!

Voorbeeld
Bij John’s Men & Women betekent dit dat u bijvoorbeeld een overhemd, broek, pullover of jas wel mag uitpakken en passen, maar niet een gehele dag mag dragen en/of wassen in de wasmachine. Immers, in de winkel mag dit ook niet! De aangehechte prijskaartjes mogen niet verwijderd zijn.
Gebruik maken van uw herroepingsrecht
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht dan doet u dat door terugzending van het product binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen of door het sturen van een verklaring gericht aan de verkoper binnen de bedenktijd van 14 kalenderdagen. 
Kosten in geval van herroeping
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Wij zullen u binnen 30 dagen de eventueel reeds betaalde rekening terugbetalen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor uw rekening. 
Product en verpakking in oorspronkelijke staat
Indien u een product bestelt en u bent er niet zeker van dat u het product wilt houden, raden wij u aan voorzichtig om te springen met het product en de verpakking. Indien u namelijk wel gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u als consument het product en de verpakking zo veel als redelijkerwijs mogelijk, het product en de verpakking in de oorspronkelijke staat bij ons aan te leveren.
Klantenservice
Mocht u vragen hebben over het herroepingsrecht, dan kunt u uw vraag telefonisch of per e-mail richten aan onze klantenservice.

Transportrisico
Uw zending wordt door ons met de grootste zorg in behandeling genomen en verstuurd. U kunt er dan ook vanuit gaan dat het pakket in juiste orde bij u aankomt. Mocht er toch sprake zijn van transportschade dan zijn wij hiervoor verzekerd. U loopt dus geen enkel risico. Controleer altijd het pakket voordat u het in ontvangst neemt. Met het tekenen voor ontvangst van het pakket verklaart u dat u het pakket in goede orde heeft ontvangen. Is het pakket beschadigd? Weiger het pakket dan met de opmerking "retour afzender", de bezorger zal het pakket aan ons retourneren. Wij zullen uw pakket controleren en zo snel mogelijk een nieuw pakket versturen. Voor vragen over beschadigde pakketten kunt u uiteraard contact met ons opnemen.


KLACHTENAFHANDELING
Bij John’s Men & Women draait alles om tevreden klanten. Mocht het onverhoopt voor komen dat er iets niet in orde is met uw bestelling of product, dan horen wij dit graag.
U kunt uw klacht per e-mail richten aan onze Klantenservice via klantenservice@johns.nl. Wij streven ernaar om u altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht te geven.
Heeft u vragen met betrekking tot een klacht? U kunt ons telefonisch bereiken op:
Tel +31 118 462158
Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:
John’s Men & Women 
Kanaalstraat 12
4388 BM Oost-Souburg

CONTACT WEBSHOP johns.nl
Kanaalstraat 12
4388 BM Oost-Souburg
Tel: +31 118 462158
E-mail: klantenservice@johns.nl
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:

Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag: 09:00 uur - 17:00 uur

OVERIGE GEGEVENS:
John’s Men & Women
BTW: NL801422930B01
IBAN: NL88 INGB 0680 5147 40
Swift/BIC: INGBNL2A
Kvk: 22030310

Top